Service is belangrijk

Dat zegt ieder bedrijf natuurlijk, maar ik doe er echt alles aan om in oplossingen te denken. Problemen zijn er om te worden opgelost en ik ga hier helemaal voor. Of u nu bij mij in de winkel komt voor advies of dat ik bij u thuiskom om problemen op te lossen.

Als u een nieuwe laptop of computer komt kopen verwacht u goed advies te krijgen. Al mijn adviezen zijn op u afgestemd, het maakt mij niet uit of u een laptop van €500 of van €1400 komt afrekenen, als u maar de laptop meeneemt die aan uw wensen voldoet.

Alle artikelen die ik in de winkel te koop heb sta ik 100% achter. In de afgelopen jaren heb ik veel hardware in handen gehad en daarmee veel ervaring opgedaan. Sinds 2014 is de winkel open en heb ik ook veel ervaring opgedaan met de garantieafhandeling van de diverse bedrijven. 
Een defect artikel is al vervelend genoeg, dus een snelle garantieafhandeling is erg belangrijk. 

Precies om die reden zult u sommige merken bij mij niet tegenkomen. Zo heb ik echt slechte ervaringen met   2 grote laptopfabrikanten. Bij 10 van de 12 garantiegevallen duurde het langer dan 8 weken tot de laptop weer bij mij terug kwam. En in 3 van die gevallen kon de laptop nogmaals naar ze terug omdat de problemen niet goed waren opgelost. 
Niet alleen is dat extreem vervelend voor u als klant, het reflecteert ook erg slecht op mij. Ik heb u tenslotte dat artikel verkocht.

Uw privacy tijdens reparatie

Een computer of laptop is kostbaar, maar de inhoud van deze apparaten vaak nog veel belangrijker. Uw foto’s, video’s en andere privégegevens staan erop opgeslagen en u vertrouwd erop dat de computerwinkel hier vertrouwelijk mee om gaat. Ik kan u dit garanderen omdat ik geen zaterdaghulpen of stagiaires in dienst heb. Ik ben altijd de enige persoon die met uw apparaat aan de slag gaat.

Om er voor te zorgen dat de computer of laptop die u bij mij brengt voor reparatie ook weer terugkrijgt  ga ik met ingang van 25 januari 2021 werken met een inname bewijs. Dit innamebewijs is uw eigendomsbewijs .
Als u uw apparaat weer komt ophalen neemt u dit bewijs mee en levert u deze weer bij mij in. 
Op deze manier kan ik garanderen dat ieder apparaat met alle toebehoren weer met de juiste eigenaar mee gaaten dat er geen verwarring kan ontstaan over welk apparaat van wie is. Op het innamebewijs staan de afspraken die er zijn gemaakt en de voorwaarden die ik hanteer.

Reparaties worden altijd afgerekend als u uw apparaat weer komt ophalen.ik werk met ingang van 01-01-2021 niet meer op rekening tenzij anders afgesproken

Mocht uw apparaat onder garantie moeten worden opgestuurd naar de fabrikant, zal ik u vragen of er een back-up is van bestanden die op het apparaat staan.

 Ik ben in geen geval aansprakelijk voor verlies en beschadiging van uw gegevens !